martes, 11 de novembro de 2014

CONTOS E XOGOS DO MAGOSTO


Aquí tedes algunhas actividades para traballar o Magosto.

A CASTAÑA QUE REBENTOU DE RISA.
ENTRAR


CELEBRAMOS O MAGOSTO.

ENTRAR

A CASTAÑEIRA.
ENTRAR



venres, 7 de novembro de 2014

xoves, 6 de novembro de 2014

SAMAÍN EN BANDASECA.



O 30 de Outubro celebramos o Samaín no Cole. Foi un día "Terrorífico"...."Jajajajaja"

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make your own free picture slideshow




mércores, 5 de novembro de 2014

LAS AVENTURAS DE SPOTI.




Spoti é un entrañable personaxe que, ademais de presentar mobilidade, tamén mostra emocións, aspecto que o fai aínda máis próximo aos nenos. A interactividade é unha parte central da dinámica do xogo, polo que este conta con numerosos elementos que permitirán ao personaxe divertirse mentres refórzanse contidos. 
A finalidade de adquirir hábitos saudables conséguese a partir de 12 casas que alternan xogos e probas sobre alimentación e actividade física.


Co xogo de Las aventuras de Spoti, os nenos poderán pasar dun escenario a outro, superar diversas probas didácticas que os ensinarán os hábitos necesarios para previr a obesidade, ao mesmo tempo que os iniciará no camiño cara a un estilo de vida saudable.






A SAÚDE I.



Nesta sesión traballamos sobre os números 100-199 e conceptos como centena, decena, unidade, anterior, posterior, maior, menor e igual.
Traballamos a importancia da saúde e o seu impacto sobre o noso corpo.
Ordenamos as palabras dunha frase.
Canto traballiño!!!!!!






Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize a picture slideshow

martes, 4 de novembro de 2014

6ª SESIÓN



Unidade 3.                 A SAÚDE       Sesión 6.
Obxectivos.
Traballar os números 100-199 e conceptos como anterior, posterior, maior, menor e igual.
Buscar novos números.
Traballar a importancia da saúde eo seu impacto sobre o noso corpo.
Ordenar as palabras dunha frase.
Materiais.
Tarxetas de números , canción dos números, aros, bolas xigantes, máscaras, debuxos, ximnasio, ...
PARTE INICIAL.
"A PILLA DA CENTENA”
Tres son centenas (levan un N º 1 colgado) e deben atrapar a dous compañeiros. A centena atrapa a decena e os dous collidos da man atrapan a unidade. Cando son tres deciden ler o número que forman na cadea. Temos tres números. Nós lemos os números e compañeiros aleatorios din o seu número anterior e o posterior. Segundo a colocación dos números no espazo deciden se son máis elevados, menor ou mesmo. A continuación, colocalos de maior a menor ou menor ao maior.

"POPURRI DE NÚMEROS"
Corren libres polo espazo ao sinal do director do xogo deben formar parellas, tríos ou cuartetos. Ao azar preguntarémoslles que número formaron. Adiviñarán o algarismo do número?
PARTE PRINCIPAL.
"CIRCUÍTO SAUDABLE"
Formaremos catro grupos. Cada alumno deberá percorrer un espazo ou percorrido establecido botando unha pelota xigante. Ao final do percorrido encontrarán as pezas dun crebacabezas. Todas elas esconden unha mensaxe que os nosos alumnos deberán descubrir. En cada viaxe só poderán traer unha peza. Unha vez que teñan todas as pezas do crebacabezas deberán formar unha frase que lles dará a mensaxe oculta.

"CAMIÑANDO ÁS CEGAS"
Un compoñente de cada grupo poñerá un anteface e intentará coller unha imaxe que define a mensaxe da actividade anterior. A imaxe estará ao fondo do ximnasio, alí encontraranse os seus compañeiros para guiala a través das súas voces.
VOLTA Á CALMA.
 ASEMBLEA.
Dialogamos con eles as distintas vivencias da sesión, as dificultades que se encontraron e o significado das mensaxes.
OBSERVACIÓNS.
MENSAXES.
  1. O exercicio físico é necesario para a saúde.
  2. O aseo e a limpeza evitan as enfermidades.
  3. Debemos asearnos despois de realizar exercicio físico.
  4. Debemos durmir o tempo suficiente para que o corpo se recupere.