mércores, 21 de xaneiro de 2015

13ª SESIÓN.



Unidade 6.        AS PLANTAS         Sesión 13.
Obxectivos.
Traballar a lectura comprensiva, a secuenciación e orde dunha historia.
Fomentar o traballo en equipo, escoitar aos demais e tomar decisións entre todos.
Traballar o cálculo mental.
Materiais.
Tarxetas con números, tarxetas con fragmentos dunha historia, rotuladores de lousa, lousa branca, bancos suecos, aros, pelotas, música, ximnasio,...
PARTE INICIAL.
O XOGO DA CADEA DE NÚMEROS.
Cada xogador terá unha tarxeta cun número (unidades), estes números irán acompañados polos signos máis (+) ou menos (-) Un compañeiro o dous pillan e o resto escapa.
Os pillados daranlle a man ao compañeiro que pilla, formando unha cadea. O cazador sempre terá unha man libre e os demais incorporaranse no outro extremo da cadea.
Se a cadea se rompe, non poderán pillar ata que a cadea este formada de novo.
Unha vez que rematamos faremos un traballo de calculo mental. Ao primeiro dirémoslle que diga unha cantidade numérica traballada na aula (ex.: 504), ao segundo da cadea mandarémoslle ler a súa tarxeta (ex.: + 4) e realizar o cálculo para saber que número representa. Seguiremos así con todos os compoñentes da cadea.
Se hai dúas cadeas comezarán a serie co mesmo número e podemos pedirlles que nos dean o resultado desta. Despois comprobaremos se é correcto realizando as operacións todos xuntos de forma grupal.

PARTE PRINCIPAL.
HABÍA UNHA VEZ UN CONTO DESORDENADO.....
Os alumnos , organizados por grupos, deberán realizar unha serie de probas físicas para conseguir un determinado número de tarxetas.
Cada proba conseguida premiarase cunha tarxeta onde aparece un pequeno fragmento dunha historia que os alumnos deberán ordenar.
Traballaremos dun nun dando o relevo.
PROBAS:
1ª PROBA: Todos debedes conseguir botar a pelota 10 veces seguidas.
2ª PROBA. Todos teredes que completar un circuíto de bancos determinado.
3ª PROBA. Todos teredes que pasar a pelota sen que caia ao chan. Un fará de capitán e os demais formarán unha fila.
4ª PROBA. Todos trasladamos un cono invertido sobre unha pa de madeira durante un percorrido determinado.
VOLTA Á CALMA.
ORDENAR A HISTORIA.

OBSERVACIÓNS.








                
Había unha vez un conto desordenado.....     
         
Os parágrafos deste conto están desordenados. Sodes capaces de poñelos en orde?

Había unha vez, dous agricultores que vivían moi preto un do outro. Miguel era moi rico e bastante egoísta. En cambio, Enrique era moi pobre pero moi xeneroso.
Miguel era dono de numerosas terras das que non se ocupaba.
Enrique traballaba moito na súa horta. Sementara sementes de cabaza. A diario, coidábaas quitando as malas herbas, aireando a terra, regándoas,...Y, en resposta a tanto mimo, as sementes xerminaron con forza.

Unha delas empezou a crecer e crecer, facéndose cada día máis grande. Non paraba de aumentar de tamaño. Enrique nunca vira nada semellante. finalmente, a cabaza creceu tanto que, para transportala, o agricultor tivo que pedir prestada aos seus veciños unha carreta de bois.
- Que farei con esta cabaza? Ninguén quererá comprala, e para comer, teño as máis pequenas.¡Ah, xa sei o que farei! Regalareilla ao rei para que a reparta entre a xente máis pobre ca min.

E, dito e feito, Enrique cargou a cabaza na carreta e levouna ao pazo.
Cando o rei viu a cabaza xigante., exclamou:
- Que froito é ese? Vin moitas cabazas, pero ningunha así. Nin sequera a de Cincenta era tan grande.
- Por iso, señor, tróuxenvola. Para que a repartades entre os pobres - contestou Enrique, amablemente.
O rei, admirado pola xenerosidade do campesiño, recompensouno con campos, terras e moito gando.

Cando o seu veciño Miguel se decatou, se encheu de envexa, e pasaba os días imaxinando que podería regalarlle ao rei para conseguir maior recompensa.
Xuntou todo o seu diñeiro e os seus cabalos e levounos ao pazo.
- Moitas grazas polo teu regalo - dixo o rei -. Como recompensa, dareiche o mellor e máis raro que teño: unha cabaza xigante.
E así Miguel, que tanto se burlaba do esforzo de Enrique, o único que conseguiu foi unha simple cabaza.

Ningún comentario:

Publicar un comentario