Unidade
4. OS
ANIMAIS Sesión 10.
|
Obxectivos.
Aplicar os coñecementos de medida e peso a situacións
reais e próximas.
Elaborar táboas de datos.
Traballar en equipo.
Materiais.
Báscula, medidor, tragapeixes, peixes elaborados con pelotas
de pimpón, crebacabezas, estrícula, globos recheos, táboas, música,
ximnasio...
|
PARTE
INICIAL.
Explicamos aos alumnos a estrutura da sesión.
Pesaranse e mediranse en grupos. Teremos distintas
estacións polas que irán rotando os diferentes equipos.
|
PARTE
PRINCIPAL.
1ª ESTACIÓN.
Peso e medida. Os alumnos por grupos pesaranse e
mediranse anotando os resultados nunha táboa que se entregará a cada equipo.
2ª ESTACIÓN.
TRAGAPEIXES. Os alumnos terán
un polbo, un cangrexo e un peixe globo. Deberán darlles de comer (lanzando
peixes pequenos) a unha distancia determinada (dous metros) que deberán
medir. Unha vez que rematen toda a comida, deberán mirar cal foi o máis
comellón.
3ª ESTACIÓN.
CREBACABEZAS. Deberán completar
dous crebacabezas do corpo humano. Temos un rapaz e unha rapaza. Poderán
completar os dous crebacabezas. Este traballo será cooperativo: intentaremos
completalos entre todos os equipos que vaian pasando por esa estación.
4ª ESTACIÓN.
ESTRICULA/DIANA. Utilizaremos unha
estrícula con puntuacións do 1 ao 10. Os alumnos deberán realizar lanzamentos
dende unha distancia de 1 metro (deberán medir). En cada lanzamento deben
intentar caer nunha das cuadrículas para conseguir unha puntuación
determinada, cada vez que lancen deberán de sumar os puntos obtidos. Cantos
puntos conseguimos?
|
VOLTA Á
CALMA.
JUEGO
DE MIMICA E PICTOGRAMAS.
Temos unhas tarxetas cos debuxos de diferentes animais
(mamíferos, aves, peixes, anfibios,réptiles...). Escolleremos un alumno ao
azar. Este escollerá unha tarxeta e a través da mímica deberá intentar
dicirlles os seus compañeiros que animal encontrou na súa tarxeta.
Se despois dun tempo non conseguen adiviñalo,
deixaremos que o compañeiro se comunique a través do debuxo.
|
OBSERVACIÓNS.
|
O proxecto de "Movémonos globalizando" está orientado ao traballo da adquisición das Competencias Básicas e das seguintes áreas: Educación Física, Coñecemento do Medio, Matemáticas e Linguas. A Globalización vai a ser o núcleo principal do noso proxecto. Os centros de interese traballados serán pretos e motivadores para o alumnado, facilitando a percepción do entorno dunha maneira máis global.
martes, 2 de decembro de 2014
10ª SESIÓN
Etiquetas:
sesións
Ubicación:
Puebla del Caramiñal, La Coruña, España
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario