Unidade 8. AS PLANTAS Sesión 18.
|
Obxectivos.
Recordar
os contidos traballados este trimestre sobre as plantas e as súas
características. Que aprendemos?
Materiais.
Crebacabezas, pelota, gomas
elásticas, picas, ladrillos,...
|
PARTE INICIAL.
"OS REMANGADOS".
Xógase mellor nun campo
delimitado e con paredes.
Dous alumnos quedan. Para
diferenciarse dos demais, remánganse, as mangas do xersei e as perneiras do
pantalón.
O obxectivo é dar coa pelota aos
demais, que fuxirán correndo polo campo.
Dos que quedan, quen teña o
balón non pode camiñar. Polo tanto, só pode desprazarse o que non teña a
pelota.
Conforme se vaian tocando coa
pelota aos xogadores, estes convértense en remangados (deben remangarse), e
poden participar no xogo pasándose o balón ou lanzándollelo aos que escapan.
A partida finaliza cando se toca
coa pelota o último alumno dos non remangados.
Debe utilizarse unha pelota
branda.
Os dous que comezan como remangados
teñen "vida".
|
PARTE PRINCIPAL.
O CREBACABEZAS.
Realizaremos un crebacabezas con
distintas informacións das plantas. Para poder conseguir todas as pezas do
crebacabezas os alumnos deberán realizar distintas probas.
1ª PROBA: Pasar pola arañeira. Cada grupo deberá pasar por unha
arañeira (elaborada cunha armazón de gomas) para chegar ao lugar onde se
encontran as pezas necesarias (póla, talo, raíz, folla perenne ou caduca).
Grupos de catro, se nalgún grupo somos máis os últimos deberán pasar por
parellas.
2ª PROBA: Desprazarémonos en pelota canguro para poder recoller
as pezas que necesitamos para o crebacabezas. A pelota canguro será o relevo
que nos permitirá traballar por quendas. As pezas forman un debuxo dunha
árbore determinada. Cada grupo deberá coller as pezas que teñan unha
determinada figura xeométrica no seu reverso (triángulo, rectángulo,
pentágono e hexágono)
3ª PROBA: Deixámoslles un tempo determinado para intentar
completar o crebacabezas. Despois deberán colocar as palabras da primeira
proba de forma correcta.
Ao final necesitarán recoller
unhas fotografías que nos dan información da folla, flor e froito de cada
árbore.
Para iso deberán desprazarse dun
nun (en forma de relevo) de formas diferentes de desprazamentos ( non se
poden repetir).
As fotos terán por detrás o nome
da árbore á que pertencen, se se equivocan de foto deben deixala no seu sitio
e volver ao equipo coas mans baleiras.
|
VOLTA Á CALMA.
Asemblea sobre a sesión.
|
OBSERVACIÓNS.
|
O proxecto de "Movémonos globalizando" está orientado ao traballo da adquisición das Competencias Básicas e das seguintes áreas: Educación Física, Coñecemento do Medio, Matemáticas e Linguas. A Globalización vai a ser o núcleo principal do noso proxecto. Os centros de interese traballados serán pretos e motivadores para o alumnado, facilitando a percepción do entorno dunha maneira máis global.
xoves, 5 de marzo de 2015
18ª SESIÓN. AS PLANTAS.
Etiquetas:
sesións
Ubicación:
Puebla del Caramiñal, La Coruña, España
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario