mércores, 15 de abril de 2015

20ª SESIÓN. XA ESTAMOS DE VOLTA.



Unidade 11.  XA ESTAMOS DE VOLTA    Sesión 20.
Obxectivos.
Xogar todos xuntos.
Colaborar e participar nos xogos activamente.
Materiais.
Aros, música, tapóns de auga, vasos de iogur, conos, tarxetas, papel e lapis,...
PARTE INICIAL.
ESQUIVAMOS METEORITOS.
Eliximos un xogador que fai de meteorito.
O resto de xogadores forman equipos de 4 ou 5. Cada equipo forma unha fila e cóllense pola cintura formando unha galaxia.
O meteorito intenta tocar ao último da fila  e a galaxia (o equipo) intenta evitalo.
Se o meteorito pilla a unha galaxia, o pillado (último da fila) convértese en meteorito e o meteorito colócase ao principio da fila da galaxia atrapada.
PARTE PRINCIPAL.
CONSTRUÍR A MONTAÑA.
Marcamos unha liña de saída e unha liña de chegada a poucos metros de distancia. Formamos catro equipos, que se situarán en fila detrás da liña de saída, cada un cun vaso de iogur nas mans.
Ao sinal de inicio, o primeiro xogador de cada equipo colle un vaso de iogur e lévao correndo ata cruzar a liña de chegada. Pousará o vaso dentro dun aro para darlle a base da montaña forma circular. E regresa a darlle o relevo ao seguinte compañeiro que realizará a mesma acción con outro vaso de iogur.
O obxectivo é formar unha montaña cos vasos. Pero a construción rematará cando esta se destrúa por algún motivo (colocación errónea dun vaso, tirar sen querer os vasos da montaña...)
Comprobaremos que equipo consegue facer a montaña co maior número de vasos.
SEGUIMOS MULTIPLICANDO.
Nesta actividade os alumnos aproveitarán as estratexias de días anteriores para chegar á solución do problema formulado. Traballarán cos grupos da actividade anterior.
Darémoslles unha tarxeta a cada un onde aparecerá unha operación de multiplicar.
Pedirémoslles que todos xuntos, en equipo, resolvan todas as multiplicacións que posúen. Identificándoas con outras tarxetas onde aparecerán os resultados destas e a multiplicación expresada en suma.
VOLTA Á CALMA.
Asemblea onde comentaremos as dificultades encontradas durante o desenvolvemento da sesión.

OBSERVACIÓNS.





Ningún comentario:

Publicar un comentario