luns, 27 de abril de 2015

22ª SESIÓN. ESTAMOS COMPOÑENDO




Unidade 12.    ESTAMOS COMPOÑENDO       Sesión 22 .
Obxectivos.
Traballar as palabras compostas.
Repasar as táboas de multiplicar do 2 ao 5.
Coñecer o tangram e o seu funcionamento.
Materiais.
Tarxetas con palabras compostas, lousa, rotuladores, aros, bancos, cordas, figuras tangram, siluetas tangram, música...
PARTE INICIAL.

PALABRAS COMPOSTAS.
Realizaremos dúas partidas neste xogo de pilla. A metade da clase levará o final da palabra colgada do pescozo (bosques) e a outra metade esconderá o principio da palabra (garda).
Os que teñen o principio da palabra deberán atrapar a súa parella para formar a palabra composta, pero os que teñen o final da palabra non coñecen a persoa que os vai perseguir, así que deberán escapar de todos.
Como realizaremos o xogo dúas veces (galego e castelán) cambiarán de papeis e nunha partida escaparán e noutra pillarán.
Cando temos formadas as parellas escribiremos as palabras compostas nunha lousa. Os compañeiros intentarán adiviñar a palabra antes de que rematemos de escribilas.
PARTE PRINCIPAL.

TANGRAM DA MULTIPLICACIÓN.
Faremos catro grupos. Os alumnos deberán realizar un circuíto (exercicio de aros saltando á pata coxa e a pés xuntos; pasar por enriba dunha corda sen perder o equilibrio; cruzar por debaixo dun banco sueco) para poder recoller as pezas do tangram necesarias para completar a súa figura.
Cada equipo ten unha figura que corresponde a unha táboa diferente (2 X..., 3 X..., 4 X..., 5 X...) deberán coller a pezas do tangram relacionadas coa súa táboa.
No fondo das figuras aparece o resultado das distintas multiplicacións para axudar aos alumnos a buscar a colocación correcta das pezas.

VOLTA Á CALMA.
Repasar as cancións da multiplicación bailando todos xuntos.

OBSERVACIÓNS.






















Ningún comentario:

Publicar un comentario