Unidade 12. SEGUIMOS MULTIPLICANDO Sesión 21.
|
Obxectivos.
Reforzar o traballo do “ritmo” das clases de
educación física.
Reforzar e axudar a memorización das táboas
de multiplicación.
Relacionar conceptos e tomar decisións.
Materiais.
Tarxetas, lousa branca, rotuladores, aros,
música, cordas,...
|
PARTE INICIAL.
CALCULAMOS AO RITMO DA MÚSICA.
Bailaremos polo ximnasio ao ritmo da
música.
Mentres bailamos teremos na nosa man unha
tarxeta cunha multiplicación (táboas do 1 ao 5). Deberemos calcular
mentalmente o seu resultado.
Cando pare a música deberemos buscar o
resultado da nosa multiplicación dentro duns aros que están dispostos polo
ximnasio e meternos dentro do aro que ten o noso resultado.
Repetiremos esta acción varias veces.
Mentres bailamos e calculamos a nosa
multiplicación pode suceder que o director do xogo berre "CAMBIO",
entón deberemos cambiar a nosa tarxeta co compañeiro máis próximo, dese xeito
realizaremos un maior número de multiplicacións.
|
PARTE PRINCIPAL.
TRABALLO CON CORDAS.
Cada un de nós collerá unha corda e durante
uns minutos realizaremos saltos individuais.
DEBUXAR FIGURAS XEOMÉTRICAS.
Cada alumno cunha corda e separados por
todo o ximnasio. Realizaremos as seguintes figuras no chan do ximnasio
(círculo, rectángulo, triángulo e pentágono)
RELACIONAR CONCEPTOS E TOMAR DECISIÓNS.
Aos alumnos darémoslles unha
tarxeta cunha multiplicación. Eles deberán coñecer diferentes conceptos
(resultado da multiplicación, par ou impar, maior ou menor,...)para decidir
en que figura xeométrica debemos deixar a tarxeta:
- CÍRCULO: números pares < 20
- RECTÁNGULO: números impares
< 20
- TRIÁNGULO: números pares > 20
- PENTÁGONO: números impares
> 20
*** Se algunha multiplicación
dese 20 deixariámola fóra das figuras.
|
VOLTA Á CALMA.
Recoller o material.
|
OBSERVACIÓNS.
|
O proxecto de "Movémonos globalizando" está orientado ao traballo da adquisición das Competencias Básicas e das seguintes áreas: Educación Física, Coñecemento do Medio, Matemáticas e Linguas. A Globalización vai a ser o núcleo principal do noso proxecto. Os centros de interese traballados serán pretos e motivadores para o alumnado, facilitando a percepción do entorno dunha maneira máis global.
mércores, 15 de abril de 2015
21ª SESIÓN. SEGUIMOS MULTIPLICANDO CON RITMO.
Etiquetas:
sesións
Ubicación:
Puebla del Caramiñal, La Coruña, España
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario