mércores, 15 de abril de 2015

21ª SESIÓN. SEGUIMOS MULTIPLICANDO CON RITMO.



Unidade 12.    SEGUIMOS MULTIPLICANDO    Sesión 21.
Obxectivos.
Reforzar o traballo do “ritmo” das clases de educación física.
Reforzar e axudar a memorización das táboas de multiplicación.
Relacionar conceptos e tomar decisións.
Materiais.
Tarxetas, lousa branca, rotuladores, aros, música, cordas,...
PARTE INICIAL.
CALCULAMOS AO RITMO DA MÚSICA.
Bailaremos polo ximnasio ao ritmo da música.
Mentres bailamos teremos na nosa man unha tarxeta cunha multiplicación (táboas do 1 ao 5). Deberemos calcular mentalmente o seu resultado.
Cando pare a música deberemos buscar o resultado da nosa multiplicación dentro duns aros que están dispostos polo ximnasio e meternos dentro do aro que ten o noso resultado.
Repetiremos esta acción varias veces.
Mentres bailamos e calculamos a nosa multiplicación pode suceder que o director do xogo berre "CAMBIO", entón deberemos cambiar a nosa tarxeta co compañeiro máis próximo, dese xeito realizaremos un maior número de multiplicacións.
PARTE PRINCIPAL.
TRABALLO CON CORDAS.
Cada un de nós collerá unha corda e durante uns minutos realizaremos saltos individuais.
DEBUXAR FIGURAS XEOMÉTRICAS.
Cada alumno cunha corda e separados por todo o ximnasio. Realizaremos as seguintes figuras no chan do ximnasio (círculo, rectángulo, triángulo e pentágono)
RELACIONAR CONCEPTOS E TOMAR DECISIÓNS.
Aos alumnos darémoslles unha tarxeta cunha multiplicación. Eles deberán coñecer diferentes conceptos (resultado da multiplicación, par ou impar, maior ou menor,...)para decidir en que figura xeométrica debemos deixar a tarxeta:
- CÍRCULO: números pares < 20
- RECTÁNGULO: números impares < 20
- TRIÁNGULO: números pares > 20
- PENTÁGONO: números impares > 20
*** Se algunha multiplicación dese 20 deixariámola fóra das figuras.
VOLTA Á CALMA.
Recoller o material.

OBSERVACIÓNS.









Ningún comentario:

Publicar un comentario