Unidade
3. A
SAÚDE Sesión 6.
|
Obxectivos.
Traballar os números 100-199 e conceptos como anterior,
posterior, maior, menor e igual.
Buscar novos números.
Traballar a importancia da saúde eo seu impacto sobre o
noso corpo.
Ordenar as palabras dunha frase.
Materiais.
Tarxetas de números , canción dos números, aros, bolas
xigantes, máscaras, debuxos, ximnasio, ...
|
PARTE
INICIAL.
"A PILLA DA CENTENA”
Tres son centenas (levan un N º 1 colgado) e deben
atrapar a dous compañeiros. A centena atrapa a decena e os dous collidos da
man atrapan a unidade. Cando son tres deciden ler o número que forman na
cadea. Temos tres números. Nós lemos os números e compañeiros aleatorios din
o seu número anterior e o posterior. Segundo a colocación dos números no
espazo deciden se son máis elevados, menor ou mesmo. A continuación,
colocalos de maior a menor ou menor ao maior.
"POPURRI DE NÚMEROS"
Corren libres polo espazo ao sinal do director do xogo
deben formar parellas, tríos ou cuartetos. Ao azar preguntarémoslles que
número formaron. Adiviñarán o algarismo do número?
|
PARTE
PRINCIPAL.
"CIRCUÍTO SAUDABLE"
Formaremos catro grupos. Cada alumno deberá percorrer
un espazo ou percorrido establecido botando unha pelota xigante. Ao final do
percorrido encontrarán as pezas dun crebacabezas. Todas elas esconden unha
mensaxe que os nosos alumnos deberán descubrir. En cada viaxe só poderán
traer unha peza. Unha vez que teñan todas as pezas do crebacabezas deberán
formar unha frase que lles dará a mensaxe oculta.
"CAMIÑANDO ÁS CEGAS"
Un compoñente de cada grupo poñerá un anteface e
intentará coller unha imaxe que define a mensaxe da actividade anterior. A
imaxe estará ao fondo do ximnasio, alí encontraranse os seus compañeiros para
guiala a través das súas voces.
|
VOLTA Á
CALMA.
ASEMBLEA.
Dialogamos con eles as distintas vivencias da sesión,
as dificultades que se encontraron e o significado das mensaxes.
|
OBSERVACIÓNS.
MENSAXES.
|
O proxecto de "Movémonos globalizando" está orientado ao traballo da adquisición das Competencias Básicas e das seguintes áreas: Educación Física, Coñecemento do Medio, Matemáticas e Linguas. A Globalización vai a ser o núcleo principal do noso proxecto. Os centros de interese traballados serán pretos e motivadores para o alumnado, facilitando a percepción do entorno dunha maneira máis global.
martes, 4 de novembro de 2014
6ª SESIÓN
Etiquetas:
sesións
Ubicación:
Puebla del Caramiñal, La Coruña, España
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario