domingo, 30 de novembro de 2014

9ª SESIÓN



Unidade 4.     Os animais       Sesión 9.
Obxectivos.
Coñecer algunhas características que definen aos animais.
Formar palabras de dúas o máis sílabas.
Comunicarse a través da expresión corporal e o debuxo.
Materiais.
Panos, tarxetas de sílabas, pelotas, bancos suecos, zancos pequenos, tarxetas de animais, papel continuo branco e rotuladores.
PARTE INICIAL.
O RAPOSO E AS GALIÑAS.
Queda o "RAPOSO", colócase un pano colgado na parte de atrás da cintura. O resto son "GALIÑAS" que teñen que escapar do raposo. Se o raposo lles toca, se sentan no chan, no mesmo lugar onde foron pilladas, e dende ese sitio (sen levantar o cu) poden quitarlle o pano ao raposo.
Se unha galiña pillada lle quita o pano, libera a todas as demais e convértese no novo raposo.

PARTE PRINCIPAL.
ATOPAR PALABRAS.
1ª PROBA: Botando a pelota. Imos collemos unha tarxeta e volvemos..
Despois da proba miramos que sílaba temos e intentamos xuntarnos con dous compañeiros para formar unha palabra trisílaba.
2ª PROBA: Equilibrio en bancos, pasar por enriba dos bancos e volver coa tarxeta mantendo o equilibrio. Pasamos de dous en dous e temos que axudarnos para non caer ningún dos dous da ponte.
Buscamos palabras trisílabas.
3ª PROBA: Camiñamos sobre zancos pequenos. Recorrido mais pequeno. Recoller tarxetas e volver.
Formamos palabras trisílabas.
ENSALADA DE LETRAS.
Con todas as sílabas da actividade anterior intentaremos construír palabras novas aínda que teñan un maior ou menor número de sílabas. Que encontramos?

VOLTA Á CALMA.
JUEGO DE MIMICA E PICTOGRAMAS.
Temos unhas tarxetas cos debuxos de diferentes animais (mamíferos, aves, peixes, anfibios,réptiles...). Escolleremos un alumno ao azar. Este escollerá unha tarxeta e a través da mímica deberá intentar dicirlles os seus compañeiros que animal encontrou na súa tarxeta.
Se despois dun tempo non conseguen adiviñalo, deixaremos que o compañeiro produza a onomatopeia do animal, e se non o adiviñan deixaremos que o compañeiro se comunique a través do debuxo.

OBSERVACIÓNS.









Ningún comentario:

Publicar un comentario