domingo, 23 de novembro de 2014

8ª SESIÓN.



Unidade 3.              A SAÚDE       Sesión 8.
Obxectivos.
Repasar conceptos como anterior, posterior, maior, menor, igual, par, impar, etc.
Traballar a composición e descomposición de números.
Formar palabras de dúas o máis sílabas.
Materiais.
Tarxetas numeradas, tarxetas con sílabas, música, conos, pelotas, ximnasio,...
PARTE INICIAL.
PILLA DE NÚMEROS.
Coa canción dos números bailamos polo ximnasio. Esta canción canta os números ata o 100. Os alumnos terán un número determinado e bailarán ao ritmo da música. Cando a música se pare o último número nomeado pillará ao resto (este número pode ser un compañeiro ou dous: 30 + 2 = 32) . Se nos pillan sentarémonos no chan ao indio.
Cando empece de novo a música, todos nos poñeremos a bailar de novo, esteamos pillados ou non.

CROCODILO DORMILÓN.
Cada un leva un número. Dous compañeiros (centenas) fan de crocodilos durmiñóns (tombados no chan), o resto rodeámolos formando unha roda. Cantámoslles a seguinte canción: "Buenos días, buenos días, cocodrilo dormilón. Ya despierta! Ya despierta! No te hagas el remolón. No nos coges, no nos pillas porque eres un tardón. Corre, corre! Mira, mira! Ya despierta el dormilón!”
Cando remata a canción, os crocodilos levántanse e pillan soamente dous (unha decena e unha unidade). Miramos que número formaron e intentamos descompoñelo. Podemos traballar par, impar, anterior, posterior..., pero de forma oral.
Na seguinte volta temos tres crocodilos e ao final da canción conseguiremos tres números. E así sucesivamente.

PARTE PRINCIPAL.
ATOPAR PALABRAS.
1ª PROBA: Cono na cabeza coma se fose un sombreiro realizar un percorrido, coller unha tarxeta e volver facendo o mesmo exercicio.
Despois da proba miramos que sílaba temos e intentamos xuntarnos a outro compañeiro para formar unha palabra bisílaba.
ENSALADA DE LETRAS.
Con todas as sílabas da actividade anterior intentaremos construír palabras novas aínda que teñan un maior ou menor número de sílabas. Que encontramos?

VOLTA Á CALMA.
Falamos da sesión.

OBSERVACIÓNS.



Ningún comentario:

Publicar un comentario