xoves, 30 de outubro de 2014

ATOPANDO ALIMENTOS. O SAMAÍN.



Nesta sesión os nenos traballaron de novo cos diferentes grupos de alimentos, tiveron que formar os nomes dos alimentos partindo das súas sílabas, tiveron que facer un menú saudable no que estiveran presentes todos os grupos de alimentos e coma sempre desde un ambiente de traballo en grupo, cooperando e dialogando para chegar a unha solución acorde co problema plantexado.








...

5ª SESIÓN




Unidade 2.       Os alimentos         Sesión 5.
Obxectivos.
Traballar xogos e cancións relacionadas co Samaín.
Recordar os diferentes grupos de alimentos e a elaboración dun menú saudable.
Traballar as palabras e as súas sílabas.
Materiais.
Pelota con forma de cabaza, música, tarxetas de alimentos, tarxetas de sílabas, aros, ximnasio ou patio...
PARTE INICIAL.
O REI DA CABAZA
Pelota con cara de cabaza pintada. Xogamos nun espazo reducido. Todos contra todos. Calquera pode coller a pelota ou cabaza, o que teña a cabaza convértese en cazador. O resto escapa. Os cazados sentaranse no chan ao indio. A forma de salvarse é collendo a cabaza dende a posición de sentado, se collemos a pelota salvamos a todos e volvemos xogar. O que colleu a cabaza convértese no rei da cabaza (cazador).

PARTE PRINCIPAL.
QUE ALIMENTOS SON?
Formaremos equipos, cada equipo terá un grupo de alimentos representados por imaxes. Unha vez que comece a música "Todo Natural" de Mamá Cabra, terán que ir a recoller sílabas que formen as palabras deses alimentos. Para iso deberán desprazarse por parellas elixindo diferentes tipos de desprazamentos (carreta, no colo, a cabaliño...). En cada viaxe só poderán coller unha sílaba. O xogo finalizará cando teñan as palabras completas de todas as imaxes.
PALMEA E ADIVIÑA O NOSO ALIMENTO!
Cada equipo presentará o seu grupo de alimentos sen dicir que alimentos teñen no seu poder. Despois palmearán o número de sílabas dun deles e os outros grupos poderán dicir por quendas un alimento dese grupo que teña o mesmo número de sílabas. Quen acertará?

VOLTA Á CALMA.
O NOSO MENÚ DE HOXE....
Cada equipo deberá elaborar unha comida ou menú (primeiro prato, segundo e postre) onde aparezan todos os grupos de alimentos traballados. Unha vez elixido contarémosllelo aos nosos compañeiros coma se foramos camareiros dunha casa de comidas.
Canción “Cuando el reloj marca.....”
Despedímonos cantando unha canción que traballa o reloxo e os contidos da noite de Samaín.

OBSERVACIÓNS.










domingo, 26 de outubro de 2014

PRATO SAUDABLE.



Mira, escoita e aprende como debería ser o teu prato saudable.


 ENTRAR



O RELOXO E OS ALIMENTOS I


Nesta sesión fixemos de reloxeiros, bailamos como figuras do reloxo de cuco e mercamos algunha froita o froito do outono.






...

4ª SESIÓN


Unidade 2.         Os alimentos    Sesión 4.
Obxectivos.
Coñecer e traballar o reloxo, a súa estrutura e funcionamento.
Reloxo analóxico e dixital.
Os froitos do outono.
Materiais.
Reloxos, aros, pelotas, rotuladores, toalliñas, tarxetas de froitas, música, triángulo musical, ximnasio...
PARTE INICIAL.
OS RELOXEIROS.
Formaremos grupos de 4 ou 5. Cada grupo recibirá a esfera dun reloxo sen montar. Pediráselles que mentres escoitan "A Danza das Horas" de 
Amilcare Ponchielli deben buscar as pezas que lles faltan para compoñer un reloxo auténtico.
As pezas estarán escondidas polo ximnasio aínda que intentaremos que sexan doadas de localizar.
Unha vez que teñen o reloxo completo regalarémoslles un para a súa clase e así poder practicar as horas co seu novo reloxo.
PARTE PRINCIPAL.
RELOXO DE CUCO.
Seremos un reloxo de cuco con figuras en movemento. Colocaremos aros grandes formando un círculo, dentro de cada aro haberá unha parella. Fóra de cada aro haberá un reloxo para marcar horas en analóxico e dixital.
Mentres soa a música ("O Reloxo" de Haydn) moverémonos como as figuras dun reloxo de cuco.
Os que se encontran na zona interior do círculo desprazaranse no sentido contrario ás agullas do reloxo e os que se encontran na zona exterior no sentido oposto.
Ao parar a música encontrarémonos cunha parella nova. Nese momento escoitaremos unha hora e deberemos reproducila no reloxo analóxico e dixital.
Unha vez comprobadas as horas, realizaremos de novo o baile do cuco.

A RECOLLER FROITOS DE OUTONO
Os alumnos deberán recoller algúns froitos de outono dos que se encontran no fondo do ximnasio. Para iso deberán desprazarse dentro dun saco.
Os froitos que encontrarán serán castaña, noz, pera e uva.
A elección dos froitos ao azar axudarannos na organización do seguinte xogo.

CESTA DE FROITOS.
Música "O baile das froitas"
Os alumnos colocaranse en círculo, dentro dun aro cada un. A súa colocación será en función da seguinte serie: castaña, noz, pera e uva.
Haberá un compañeiro no medio do círculo. Este poderá dicir un dos froitos en voz alta. O froito nomeado debe cambiarse de aro, mentres o xogador do medio aproveita para meterse nun dos aros libres. Quen se quede sen aro tocaralle nomear no medio.
Se o do medio di: "Cesta de froitos" todos debemos cambiarnos de aro.
VOLTA Á CALMA.
Despedímonos bailando "O baile das froitas"
OBSERVACIÓNS.

O MEU CORPO III


Nesta sesión xogamos cun esqueleto moi marchoso, "O esqueleto Bailón", atopando nel os distintos ósos e articulacións que traballamos na clase.








Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own slideshow

3ª SESIÓN


Unidade 1.      Coñezo o meu corpo       Sesión 3.
Obxectivos.
Recoñecer e localizar os seguintes ósos e articulacións. (cranio, úmero, costelas, columna vertebral, fémur, pescozo, ombro, cóbado, pulso, cadeira, xeonllo e nocello)
Recoñecer e localizar os seguintes músculos: bíceps, peitorais, glúteos, abdominais e xemelgos.
Materiais.
Crebacabezas de esqueletos plastificados, palabras plastificadas, música, bancos suecos, colchóns, aros, espaleiras..
PARTE INICIAL.
O ESQUELETO BAILÓN.
. Bailamos unha canción onde temos que mover distintas partes do corpo que baila un esqueleto. Cando aparece o silencio debemos quedarnos quietos (estatuas) e esperar a que continúe a música.
. Xogo de quecemento coa canción anterior. Teremos un esqueleto que pilla, o resto escapa. Cando nos toca o esqueleto quedamos inmóbiles e non poderemos movernos ata que escoitemos unha palmada que soa sempre despois dunha pausa da canción.
Mentres xogamos á pilla debemos ter en conta os momentos de música e os momentos de silencio, porque cando a música desaparece o xogo queda inmóbil (en “pause”): o esqueleto está inmóbil e non pode pillar, os que escapan están inmóbiles e tampouco poden escapar.... ata que volva a música.
PARTE PRINCIPAL.
ATRAPA O ESQUELETO!
Grupos de 6. Cada grupo deberá realizar un circuíto en forma de relevos. Ao final do circuíto terán unhas mensaxes (crebacabezas do esqueleto e nomes de ósos e articulacións) que deberán coller. O percorrido remata cando non quedan obxectos para recoller.
Mentres realizan o circuíto, os compañeiros que están en espera poden ir colocando o esqueleto e sinalando as súas partes.

ATOPA O INTRUSO.
Unha vez comprobado o crebacabezas anterior, comentámoslles aos nenos que hai unha palabra que non ten relación co resto. Non é un óso nin unha articulación.... Quen sabe cal é?
Palabras intrusas (glúteos, xemelgos e abdominais).
VOLTA Á CALMA.
O CORPO.
Bailamos a canción de  Migallas: "O corpo". Con esta canción podemos localizar algúns dos ósos que podemos atopar no esqueleto humano.

OBSERVACIÓNS.