Unidade
2. Os alimentos Sesión 5.
|
Obxectivos.
Traballar xogos e cancións relacionadas co Samaín.
Recordar os diferentes grupos de alimentos e a
elaboración dun menú saudable.
Traballar as palabras e as súas sílabas.
Materiais.
Pelota con forma de
cabaza, música, tarxetas de alimentos, tarxetas de sílabas, aros, ximnasio ou
patio...
|
PARTE
INICIAL.
O
REI DA CABAZA
Pelota con cara de cabaza pintada. Xogamos nun espazo
reducido. Todos contra todos. Calquera pode coller a pelota ou cabaza, o que
teña a cabaza convértese en cazador. O resto escapa. Os cazados sentaranse no
chan ao indio. A forma de salvarse é collendo a cabaza dende a posición de
sentado, se collemos a pelota salvamos a todos e volvemos xogar. O que colleu
a cabaza convértese no rei da cabaza (cazador).
|
PARTE
PRINCIPAL.
QUE
ALIMENTOS SON?
Formaremos equipos, cada equipo terá un grupo de
alimentos representados por imaxes. Unha vez que comece a música "Todo Natural" de Mamá Cabra,
terán que ir a recoller sílabas que formen as palabras deses alimentos. Para
iso deberán desprazarse por parellas elixindo diferentes tipos de desprazamentos
(carreta, no colo, a cabaliño...). En cada viaxe só poderán coller unha
sílaba. O xogo finalizará cando teñan as palabras completas de todas as
imaxes.
PALMEA
E ADIVIÑA O NOSO ALIMENTO!
Cada equipo presentará o seu grupo de alimentos sen
dicir que alimentos teñen no seu poder. Despois palmearán o número de sílabas
dun deles e os outros grupos poderán dicir por quendas un alimento dese grupo
que teña o mesmo número de sílabas. Quen acertará?
|
VOLTA Á
CALMA.
O
NOSO MENÚ DE HOXE....
Cada equipo deberá elaborar unha comida ou menú
(primeiro prato, segundo e postre) onde aparezan todos os grupos de alimentos
traballados. Unha vez elixido contarémosllelo aos nosos compañeiros coma se foramos
camareiros dunha casa de comidas.
Canción
“Cuando el reloj marca.....”
Despedímonos cantando unha canción que traballa o
reloxo e os contidos da noite de Samaín.
|
OBSERVACIÓNS.
|
O proxecto de "Movémonos globalizando" está orientado ao traballo da adquisición das Competencias Básicas e das seguintes áreas: Educación Física, Coñecemento do Medio, Matemáticas e Linguas. A Globalización vai a ser o núcleo principal do noso proxecto. Os centros de interese traballados serán pretos e motivadores para o alumnado, facilitando a percepción do entorno dunha maneira máis global.
xoves, 30 de outubro de 2014
5ª SESIÓN
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario