xoves, 30 de outubro de 2014

5ª SESIÓN




Unidade 2.       Os alimentos         Sesión 5.
Obxectivos.
Traballar xogos e cancións relacionadas co Samaín.
Recordar os diferentes grupos de alimentos e a elaboración dun menú saudable.
Traballar as palabras e as súas sílabas.
Materiais.
Pelota con forma de cabaza, música, tarxetas de alimentos, tarxetas de sílabas, aros, ximnasio ou patio...
PARTE INICIAL.
O REI DA CABAZA
Pelota con cara de cabaza pintada. Xogamos nun espazo reducido. Todos contra todos. Calquera pode coller a pelota ou cabaza, o que teña a cabaza convértese en cazador. O resto escapa. Os cazados sentaranse no chan ao indio. A forma de salvarse é collendo a cabaza dende a posición de sentado, se collemos a pelota salvamos a todos e volvemos xogar. O que colleu a cabaza convértese no rei da cabaza (cazador).

PARTE PRINCIPAL.
QUE ALIMENTOS SON?
Formaremos equipos, cada equipo terá un grupo de alimentos representados por imaxes. Unha vez que comece a música "Todo Natural" de Mamá Cabra, terán que ir a recoller sílabas que formen as palabras deses alimentos. Para iso deberán desprazarse por parellas elixindo diferentes tipos de desprazamentos (carreta, no colo, a cabaliño...). En cada viaxe só poderán coller unha sílaba. O xogo finalizará cando teñan as palabras completas de todas as imaxes.
PALMEA E ADIVIÑA O NOSO ALIMENTO!
Cada equipo presentará o seu grupo de alimentos sen dicir que alimentos teñen no seu poder. Despois palmearán o número de sílabas dun deles e os outros grupos poderán dicir por quendas un alimento dese grupo que teña o mesmo número de sílabas. Quen acertará?

VOLTA Á CALMA.
O NOSO MENÚ DE HOXE....
Cada equipo deberá elaborar unha comida ou menú (primeiro prato, segundo e postre) onde aparezan todos os grupos de alimentos traballados. Unha vez elixido contarémosllelo aos nosos compañeiros coma se foramos camareiros dunha casa de comidas.
Canción “Cuando el reloj marca.....”
Despedímonos cantando unha canción que traballa o reloxo e os contidos da noite de Samaín.

OBSERVACIÓNS.










Ningún comentario:

Publicar un comentario