Unidade
2. Os alimentos Sesión 4.
|
Obxectivos.
Coñecer e traballar o reloxo, a súa estrutura e
funcionamento.
Reloxo analóxico e dixital.
Os froitos do outono.
Materiais.
Reloxos, aros, pelotas, rotuladores,
toalliñas, tarxetas de froitas, música, triángulo musical, ximnasio...
|
PARTE
INICIAL.
OS RELOXEIROS.
Formaremos grupos de 4 ou 5. Cada grupo recibirá a esfera dun reloxo sen montar. Pediráselles que mentres escoitan "A Danza das Horas" de Amilcare Ponchielli deben buscar as pezas que lles faltan para compoñer un reloxo auténtico. As pezas estarán escondidas polo ximnasio aínda que intentaremos que sexan doadas de localizar.
Unha vez que teñen o
reloxo completo regalarémoslles un para a súa clase e así poder practicar as
horas co seu novo reloxo.
|
PARTE
PRINCIPAL.
RELOXO
DE CUCO.
Seremos un reloxo de cuco con figuras en movemento.
Colocaremos aros grandes formando un círculo, dentro de cada aro haberá unha
parella. Fóra de cada aro haberá un reloxo para marcar horas en analóxico e
dixital.
Mentres soa a música ("O Reloxo" de Haydn)
moverémonos como as figuras dun reloxo de cuco.
Os que se encontran na zona interior do círculo
desprazaranse no sentido contrario ás agullas do reloxo e os que se encontran
na zona exterior no sentido oposto.
Ao parar a música encontrarémonos cunha parella nova.
Nese momento escoitaremos unha hora e deberemos reproducila no reloxo
analóxico e dixital.
Unha vez comprobadas as horas, realizaremos de novo o
baile do cuco.
A
RECOLLER FROITOS DE OUTONO
Os alumnos deberán recoller algúns froitos de outono
dos que se encontran no fondo do ximnasio. Para iso deberán desprazarse
dentro dun saco.
Os froitos que encontrarán serán castaña, noz, pera e
uva.
A elección dos froitos ao azar axudarannos na
organización do seguinte xogo.
CESTA
DE FROITOS.
Música
"O baile das froitas"
Os alumnos colocaranse en círculo, dentro dun aro cada
un. A súa colocación será en función da seguinte serie: castaña, noz, pera e
uva.
Haberá un compañeiro no medio do círculo. Este poderá
dicir un dos froitos en voz alta. O froito nomeado debe cambiarse de aro,
mentres o xogador do medio aproveita para meterse nun dos aros libres. Quen
se quede sen aro tocaralle nomear no medio.
Se o do medio di: "Cesta de froitos" todos
debemos cambiarnos de aro.
|
VOLTA Á
CALMA.
Despedímonos bailando "O baile das froitas"
|
OBSERVACIÓNS.
|
O proxecto de "Movémonos globalizando" está orientado ao traballo da adquisición das Competencias Básicas e das seguintes áreas: Educación Física, Coñecemento do Medio, Matemáticas e Linguas. A Globalización vai a ser o núcleo principal do noso proxecto. Os centros de interese traballados serán pretos e motivadores para o alumnado, facilitando a percepción do entorno dunha maneira máis global.
domingo, 26 de outubro de 2014
4ª SESIÓN
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario