domingo, 26 de outubro de 2014

4ª SESIÓN


Unidade 2.         Os alimentos    Sesión 4.
Obxectivos.
Coñecer e traballar o reloxo, a súa estrutura e funcionamento.
Reloxo analóxico e dixital.
Os froitos do outono.
Materiais.
Reloxos, aros, pelotas, rotuladores, toalliñas, tarxetas de froitas, música, triángulo musical, ximnasio...
PARTE INICIAL.
OS RELOXEIROS.
Formaremos grupos de 4 ou 5. Cada grupo recibirá a esfera dun reloxo sen montar. Pediráselles que mentres escoitan "A Danza das Horas" de 
Amilcare Ponchielli deben buscar as pezas que lles faltan para compoñer un reloxo auténtico.
As pezas estarán escondidas polo ximnasio aínda que intentaremos que sexan doadas de localizar.
Unha vez que teñen o reloxo completo regalarémoslles un para a súa clase e así poder practicar as horas co seu novo reloxo.
PARTE PRINCIPAL.
RELOXO DE CUCO.
Seremos un reloxo de cuco con figuras en movemento. Colocaremos aros grandes formando un círculo, dentro de cada aro haberá unha parella. Fóra de cada aro haberá un reloxo para marcar horas en analóxico e dixital.
Mentres soa a música ("O Reloxo" de Haydn) moverémonos como as figuras dun reloxo de cuco.
Os que se encontran na zona interior do círculo desprazaranse no sentido contrario ás agullas do reloxo e os que se encontran na zona exterior no sentido oposto.
Ao parar a música encontrarémonos cunha parella nova. Nese momento escoitaremos unha hora e deberemos reproducila no reloxo analóxico e dixital.
Unha vez comprobadas as horas, realizaremos de novo o baile do cuco.

A RECOLLER FROITOS DE OUTONO
Os alumnos deberán recoller algúns froitos de outono dos que se encontran no fondo do ximnasio. Para iso deberán desprazarse dentro dun saco.
Os froitos que encontrarán serán castaña, noz, pera e uva.
A elección dos froitos ao azar axudarannos na organización do seguinte xogo.

CESTA DE FROITOS.
Música "O baile das froitas"
Os alumnos colocaranse en círculo, dentro dun aro cada un. A súa colocación será en función da seguinte serie: castaña, noz, pera e uva.
Haberá un compañeiro no medio do círculo. Este poderá dicir un dos froitos en voz alta. O froito nomeado debe cambiarse de aro, mentres o xogador do medio aproveita para meterse nun dos aros libres. Quen se quede sen aro tocaralle nomear no medio.
Se o do medio di: "Cesta de froitos" todos debemos cambiarnos de aro.
VOLTA Á CALMA.
Despedímonos bailando "O baile das froitas"
OBSERVACIÓNS.

Ningún comentario:

Publicar un comentario