Unidade
1. Coñezo o meu corpo Sesión 3.
|
Obxectivos.
Recoñecer e localizar os seguintes ósos e
articulacións. (cranio, úmero, costelas, columna vertebral, fémur, pescozo,
ombro, cóbado, pulso, cadeira, xeonllo e nocello)
Recoñecer e localizar os seguintes músculos: bíceps,
peitorais, glúteos, abdominais e xemelgos.
Materiais.
Crebacabezas de esqueletos plastificados, palabras
plastificadas, música, bancos suecos, colchóns, aros, espaleiras..
|
PARTE
INICIAL.
O ESQUELETO BAILÓN.
1º. Bailamos unha canción onde temos que mover distintas partes do corpo que baila un esqueleto. Cando aparece o silencio debemos quedarnos quietos (estatuas) e esperar a que continúe a música. 2º. Xogo de quecemento coa canción anterior. Teremos un esqueleto que pilla, o resto escapa. Cando nos toca o esqueleto quedamos inmóbiles e non poderemos movernos ata que escoitemos unha palmada que soa sempre despois dunha pausa da canción. Mentres xogamos á pilla debemos ter en conta os momentos de música e os momentos de silencio, porque cando a música desaparece o xogo queda inmóbil (en “pause”): o esqueleto está inmóbil e non pode pillar, os que escapan están inmóbiles e tampouco poden escapar.... ata que volva a música. |
PARTE
PRINCIPAL.
ATRAPA O ESQUELETO!
Grupos de 6. Cada grupo deberá realizar un circuíto en forma de relevos. Ao final do circuíto terán unhas mensaxes (crebacabezas do esqueleto e nomes de ósos e articulacións) que deberán coller. O percorrido remata cando non quedan obxectos para recoller. Mentres realizan o circuíto, os compañeiros que están en espera poden ir colocando o esqueleto e sinalando as súas partes.
ATOPA O INTRUSO.
Unha vez comprobado o crebacabezas anterior, comentámoslles aos nenos que hai unha palabra que non ten relación co resto. Non é un óso nin unha articulación.... Quen sabe cal é?
Palabras intrusas (glúteos, xemelgos e abdominais).
|
VOLTA Á
CALMA.
O
CORPO.
Bailamos a canción de Migallas: "O corpo". Con esta canción podemos localizar algúns dos
ósos que podemos atopar no esqueleto humano.
|
OBSERVACIÓNS.
|
O proxecto de "Movémonos globalizando" está orientado ao traballo da adquisición das Competencias Básicas e das seguintes áreas: Educación Física, Coñecemento do Medio, Matemáticas e Linguas. A Globalización vai a ser o núcleo principal do noso proxecto. Os centros de interese traballados serán pretos e motivadores para o alumnado, facilitando a percepción do entorno dunha maneira máis global.
domingo, 26 de outubro de 2014
3ª SESIÓN
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario