Unidade
1. Coñezo
o meu corpo Sesión 1.
|
Obxectivos.
Adquirir vocabulario referente ás partes do corpo humano. (Cabeza,
pescozo, ombro, cóbado, pulso, cintura, cadeira, xeonllos, nocellos,...)
Localizar distintas partes do corpo nunha figura ou nun compañeiro. Traballar a tensión e relaxación dos músculos.
Materiais.
Xices, cd, cancións do
corpo humano e de relaxación, patio exterior...
|
PARTE
INICIAL.
SILUETAS.
Traballamos por parellas. Cada parella debuxa no patio unha soa silueta. Unha vez debuxada realizaremos un xogo de quentamento. CORPO FÓRA. Dous xogadores pillan, o resto escapan. Ao ter a metade das siluetas, usarémolas como casa. A metade da clase terá casa e a outra metade non. Cando nos perseguen debemos poñernos a salvo. Podemos achegarnos a unha silueta ocupada e invitar ao compañeiro para que se vaia, dicíndolle "Corpo Fóra". O compañeiro escapará intentando ocupar outra silueta. Se nos pillan cambiaremos os papeis. |
PARTE
PRINCIPAL.
SILUETAS.
Debuxamos as siluetas dos compañeiros que nos faltan.
PARTES DO CORPO.
Nomearemos distintas
partes do corpo a un ritmo rápido e os alumnos deberán tocar as partes
nomeadas. Queremos recordar as partes do corpo humano para o seguinte xogo.
O NOSO CORPO BAILA CON.... Bailaremos ao ritmo da música esquivando as siluetas. Cando se para a música, escoitarán o nome dunha parte do corpo e todos deberán tocar esa parte rapidamente nunha das siluetas. Non pode haber dous alumnos na mesma silueta. Ao participar un de nós, un xogador quedará sen silueta e será o encargado de nomear a seguinte parte do corpo cando pare a música. Se ao parar a música escoitan "Corpo Dentro" deberán introducirse na silueta e reproducila co seu propio corpo. VARIANTE: Podemos ir marcando con xiz as partes nomeadas. |
VOLTA Á
CALMA.
CHEGOU O OUTONO. (Relaxación)
Falamos cos nenos da estación na que nos atopamos. Seremos follas verdes e fortes, que co paso do tempo van perdendo forza, van cambiando de cor, ata que caen da árbore.... Poñerémonos ríxidos cos brazos estirados e en alto. Pouco a pouco iremos relaxando distintas partes do corpo marcadas polas distintas articulacións (pulso, cóbado, ombros, caluga ou pescozo, cintura, xeonllos....) Ata que rematan tombados no chan. Entón pedirémoslles que tomen unha postura cómoda e que escoiten a música e intenten que o ritmo da súa respiración sexa igual que o ritmo que escoitan.... |
OBSERVACIÓNS.
|
O proxecto de "Movémonos globalizando" está orientado ao traballo da adquisición das Competencias Básicas e das seguintes áreas: Educación Física, Coñecemento do Medio, Matemáticas e Linguas. A Globalización vai a ser o núcleo principal do noso proxecto. Os centros de interese traballados serán pretos e motivadores para o alumnado, facilitando a percepción do entorno dunha maneira máis global.
xoves, 23 de outubro de 2014
1ª SESIÓN
Subscribirse a:
Publicar comentarios (Atom)
Ningún comentario:
Publicar un comentario